Thursday, December 08, 2011

MUSIM...

Assalamualaikum..hola...

skrg kt segamat tgh musim..ha nak musim ape??macam2 musim ade...musim cuti sekolah opkos la kan...musim buah datang lagi..bulan lepas blkg opis pnye pokok pelam berbuah lebat..skrg plk tengah musim buah mokte (rambutan) lak...huhu..len2 musim adalah..musim banjir dan musim mengawan..huhu..musim org kawen lah tuh..

hari ni ade rewang majlis As-syura..masjid As-Syakirin wat masak2 bubur asyura..aku pon jd la salah sorg PEREWANG (ade ke term ni erk) saje nak memeriahkan majlis..mama kate.."kalo org ade wt kenduri kena la datang rewang..nnti kenduri kawen ko xde org plk nk dtg rewang.." (signifikan kah statement ini dlm cite ni??)huhu..MEREWANG start dr jam 9.00 pagi - la ke jam 2.oo ptg..tp aku skip la sket sbb kul 10.00 ade kelas..well i kan librarian cum lecturer berhemah..huhu..

Ape pun..aktiviti cmni sikit sebanyak boleh rapatkan silaturrahim..huhu..





 wiwi dan pokok mokte'

 nyummy..kan best kalo ade umah kt kampung yg ade dusun...ok..nk cri bakal suami org kampung yang ade dusun..huhuhu


moknik yang bersungguh potong carrot..

 mak potong kentang je la nyah...

 Bibik lombok...


master chef in action..




 sorry pic x brpe clear..


then...the result....
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*







huhu..jgn dilihat dr rupa...try dlu baru tau power ke x power...

ok dah..itu sj berita untuk hari ini..saya nurul farihah melaporkan dari bilik IT PTDI..huhuu..



notakaki: terlihat kejadian aneh tapi mencuit hati di masjid td..


2 comments: